mandag den 2. april 2012

Min bedste ven og værste fjende...

Mange har en bedste ven, som samtidig er deres værste fjende.
Sådan en har jeg fået, efter jeg fik denne hobby: Specialkøbmanden!
Det er simpelthen paradis for mig at træde ind i deres butik, men i og med at jeg nu kun har en SU at leve for, må jeg helst holde mig laaangt væk fra disse butikker.
Når jeg skal handle hos dem, er det begyndt at være fordi, at jeg simpelthen mangler en lille ting eller dingenot, og derfor er jeg så begyndt at lave mig en lille "huskeseddel", inden jeg træder ind i butikken. Og som udgangspunkt må jeg ikke købe andet end det.
Jeg har holdt det nogenlunde - nu har jeg kun prøvet det 2-3 gange, og der er kun røget én ting eller to for meget ned i kurven (og her skal det lige nævnes, at det absolut ikke er dyre ting, som er de ekstra ting!).
For os, som virkelig godt kan lide denne hobby, kan jeg varmt anbefale at få medlemsskab til Kagemagasinets Klub. Det er en side, hvor man kan hente opskrifter, tips, how-to's, brevkasse og særarrangementer. Det bedste ved siden er dog, at med dette medlemsskab får man Wiltons Årsbog samt rabat på 4 forskellige produkter hver eneste måned (oftest fra Wilton). Medlemsskabet koster 200,- for et helt år - og hvis man benytter sig af rabatterne, er dette hurtigt tjent ind.

Så derfor kan det ikke rigtig komme som en overraskelse, at jeg kom til at købe nogle ting, efter jeg havde været på mit 2. kagekursus (man får nemlig 10% på ALT i butikken den dag - også nye kagekurser). Jeg havde her lavet mig en huskeseddel, og den lød på følgende ting:
  • Påskelilje-udstikker
  • Orange pastafarve
  • Dafodil pastafarve
  • Muffinforme til cupcakes d. 7. april
  • Kage papfade

Jeg endte med at købe:
  • Påskelilje-udstikker
  • Orange pastafarve
  • Dafodil pastafarve
  • Muffinforme til cupcakes d. 7. april
  • Kage-papfade i 3 forskellige størrelser (jeg fandt lige ud af, at jeg nemlig godt kunne tænke mig at prøve at lave min første etage-kage.
  • Nogle pinde til at stabilisere etage-kager.
  • Diamond Side Designer 

Jeg synes, at jeg fik meget for pengene - og jeg tror faktisk, at det er det mindste beløb, jeg nogensinde har lagt hos Specialkøbmanden. Det blev lige omkring 300 kroner.
Jeg er super glad for alle tingene - men sjovt nok, så har jeg ikke nået at afprøve de ting, der ikke stod på min huskeseddel. Men det skal helt sikkert nok snart komme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar