tirsdag den 24. april 2012

Fondanthygge med Naja og Michele

Da jeg holdt fødselsdag for Naja og Michele i mandags, fik de begge pludselig lyst til at lege med fondant - for det havde de ikke prøvet før.
Så jeg hev alle mine mange ting frem, og så kunne man ellers prøve alt, hvad man ville. De ville begge gerne lave en rose, men da jeg kun har én af alt, var der lidt ventetid engang imellem, men det syntes ikke at genere dem :).



 
Jeg lavede kun starten af en rose ved siden af, så jeg bedre kunne forklare princippet i det. Så både Michele og Naja lavede deres roser helt uden hjælp :). Jeg synes, at der kom 2 rigtig flotte roser ud af det - specielt når det nu er første gang, de prøver det.
Her kan du se resultatet af deres arbejde, som tog lidt over en time:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar