tirsdag den 30. oktober 2012

Vinder af min give away

I går rundede jeg de første 20 faste læsere - hvor er det skønt! Tak til dem, der ville lege med på denne give away, og tak til alle dem, der følger min blog :).
 
For at finde vinderen, har jeg brugt "Custom Random Number Generator". Jeg har talt sammen, at der i alt deltager 12 personer med i alt 35 lodder.
 
Og vinderen er:
 

Custom Random Number generator

This program will generate a random number between two numbers of your choice.
Enter a lower limit:
Enter an upper limit:

Random Number:


Det er Heidi, der har den skønne blog: www.heidiskagesjov.blogspot.dk
Stort tillykke, jeg håber, at du bliver glad for gaven! Jeg sender dig en mail, hvor du lige skal sende mig din adresse, så jeg kan få sendt gaven af sted :)

1 kommentar:

  1. Nej, hvor dejligt, glæder mig rigtigt meget til at modtage min gave. Og tillykke med alle dine nye medlemmer.

    Knus, Heidi.

    SvarSlet