onsdag den 17. oktober 2012

Et smut i Oslo

I dag er jeg kommet hjem fra et minicruisse med Oslo-båden Pearl Seaways sammen med min kæreste. Vi tog af sted mandag eftermiddag og kom hjem til middag i dag. Det var en skøn tur med masser af kærlighed i luften - dejligt, at man stadig kan føle sig nyforelsket, når man har været sammen i 5 år!
Da vi kom til Oslo i går, gik vi ned ad "strøget" på Karl Johan Gaten. Efter at have gået et lille stykke tid, stopper min kæreste op og kigger ind ad et butiksvindue. Mine øjne følger hans og tænk: så stod der en kæmpe cupcake i vinduet! Du kan se et billede af det her, hvor man kan se cupcake-størrelsen i forhold til mig:
 
Jeg måtte straks ind i butikken og kigge lidt, da de havde en masse wilton-produkter. Der var selvfølgelig en del ting, jeg gerne ville eje, men da alt bare var meget dyrere end i Danmark, så måtte øjnene nøjes med at kigge :). Der kommer lige lidt stemningsbilleder fra butikken, der hedder Cacas:


Senere gik vi ind i et center med tre etager med tøj og cafeer. Vi ledte efter et sted, hvor vi kunne spise frokost senere eller få en kop kakao. Det fandt vi dog ikke derinde, men vi så disse lækre kager, der kostede en formue:

 
Vi endte (selvfølgelig) på Ben & Jerry, hvor vi delte en belgisk vaffel med Caramel Chew Chew is på og en masse karamelsovs. Mums det smagte godt! Og de lavede bare den dejligste kakao til med masser af flødeskum. Det var et rigtig hyggeligt sted og slet ikke så dyrt, som jeg havde forventet.

Jeg håber, at I alle nyder jeres efterårsferie lige så meget som jeg gør!
Og husk - nu er give awayen skudt i gang! Du kan finde et billede af den i venstre side af min blog og trykke dig direkte ind på indlægget. Jeg håber, at du vil være med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar