fredag den 1. februar 2013

Vinderen er ..... ?

Så blev det den 1. februar, og det betyder, at jeg er startet i praktik i en SFO, hvor jeg skal være det næste halve år - det ser jeg meget frem til!
Men 1. februar betyder også, at i går var sidste dag for at deltage i min give away, og hold nu op, hvor har mange deltaget i forhold til, hvad der plejer at være! Og sikke en masse nye læsere: Rigtig hjertelig velkommen til. Jeg håber, at min blog kan give en masse inspiration, how tos og ideer til kager og teknikker.
Igennem februar og marts kommer resten af kategorien "Kageprojekt", så følg med og få nogle fif :).
 
Men nu til vinderen .........
 
Enter a lower limit:

Enter an upper limit:




Random Number:

 
Nr. 68 er Tanja Ølholm. Stort tillykke til Tanja. Jeg sender dig en mail om din adresse :)



2 kommentarer:

  1. Weeeee Tak jeg er rigtig glad for at have vundet :-)
    Glæder mig til mailen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har sendt dig en mail i fredags og en på Facebook i dag for nogle timer siden. Har du ikke fået dem?
      Ellers så vær sød at sende mig en mail på: charlotte_andersen_4@hotmail.com

      Slet