torsdag den 3. januar 2013

Januarudsalg

Så har jeg været på januarudsalg for i år! For hold da, det blev godt nok en dyr fornøjelse - men set i et andet lys, så kunne det have været meget værre, hvis rabatterne ikke havde været der ;).
I går var jeg i Specialkøbmanden i Rødovre, og jeg må sige, at hvis man er glad for Sugar Sheets, så skal man se at komme af sted! Alle deres Sugar Sheets er sat til 25,- og ALT det, man bruger til at klippe det ud med, er også på tilbud (minimum til halv pris!). Men hvis man ikke er så meget til Sugar Sheets, så synes jeg faktisk ikke, at udvalget var særlig stort, men jeg fik da købt en hel masse alligevel ;). Her kommer en gennemgang af, hvad jeg købte:
 
Stor solsikkeudstikker
Calyx udstikker
Snemænd udstikker
And udstikker - hvem kan stå for den og så kun til sølle 5 kroner?!

2 x Sugar Sheets (zebra og sort/hvid mønster)
2 x chokolade fondant

2 x muffinsforme - en med toppers
Mini muffinforme
En lille form til at bage små kager

Tool organizer
Dust - pearl lemon sorbet
En "tang" til at flytte små stykker fondant eller Sugar Sheet
5 x fødevare tuscher (grøn, orange, coffee brun, peach og gul)

Og i dag har jeg så været en tur ude i Herlev, hvor der er flytteudsalg, og derfor er der 20% på ALT i butikken - også på nedsatte varer. Her ville jeg så købe nogle af de ting, som jeg gerne ville have haft i julegave. Selvom jeg har købt meget på to dage, så er listen stadig lang ;).
Jeg var ikke skuffet over det udvalg, der var i Herlev - tværtimod. Det er dejligt, at der pludselig er rabat på alle de ting, der aldrig nogensinde er rabatter på. Her er, hvad jeg købte:

6 x kageæsker
2 x 30 cm kagepap
Firkantet kagepap
Rund kagepap
2 x små rund kagepap
2 x små firkantet kagepap

En ny spatel
Silikone hætter til at sætte på sin sprøjtepose, så den ikke tørrer ud
Tyl opvaskeboks, så de ikke fiser rundt i hele opvaskemaskinen :)

3 x dust
2 x pastafarver
Fødevare tusch - chokolade

Sommerfugle udstikkere
2 x sort fondant

Bog/hæfte: Wilton - Wedding Cakes
 
2 x Hello Kitty sukkerbilleder
2 x Peter Plys sukkerbilleder
Hello Kitty muffinforme
Hvid blomstertape

Og så lige noget, der ikke rigtig har med kager at gøre, men som jeg købte alligevel:
2 x servietter
Til og fra kort (4,-!!)
Kondenseret mælk

Og så fandt jeg også lidt ting, som går til en januarudsalgs-give-away, der bliver skudt i gang her på bloggen en af de næste par dage. Mon du holder øje med bloggen og deltager? ;)
 

1 kommentar:

  1. Hvilken butik er det i Herlev ? Jeg bor i Herlev og anede ikke vi havde en butik der som solgte de ting

    SvarSlet