torsdag den 25. april 2013

Casting til amatør-kagebagere

Jeg er blevet kontaktet pr. mail af en kvinde, som har kigget rundt på min blog. Hun skrev, at de på Kanal 5 netop er begyndt at søge folk, som elsker at bage og lave kager. Der er egentlig kun tre krav for at deltage:
1) Man skal være passioneret omkring det
2) Man må ikke være uddannet bager eller konditor
3) Man skal være fyldt 18 år
 
Hun skrev så, at jeg evt. selv kunne stille op og sendte så et opslag med omkring castingen, som jeg evt. kunne dele med jer andre.
 
Jeg tror ikke rigtig selv, at jeg vil stille op, men det kan jo sagtens være, at andre derude sidder og tænker: Det er da lige noget for mig! - eller: Det er da lige en udfordring, som jeg vil tage op!
Hvis du sidder og tænker det, så kan du se mere om castingen lige her:
 
 
Jeg håber, at I andre også vil dele dette opslag, da det da lige er noget, som jeg godt gad at se i tv! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar