onsdag den 5. september 2012

Nye kage-bøger

 
Jubii, så kom mine bøger endelig! De har været lidt tid undervejs, men her er de: Debbie Browns "enchanting magical cakes" og Mich Turners "Cake Masterclass". Jeg sad og kiggede dem igennem i går, og jeg var nok mest imponeret over Debbie Browns bog, men jeg synes godt, at der kunne være nogle mere udførlige how-to's. Og desuden er begge bøger på engelsk, da man ikke kan fø nogle danske bøger på det niveau.
Da jeg i morgen og lørdag skal lave et par kager sammen med en veninde (bare for hyggens skyld, og så vi er forbedredte på at skulle på bryllupskagekursus i næste uge hos Specialkøbmanden), sad jeg og kiggede begge bøger nøje igennem. Jeg har nu fundet ud af, hvordan min kage ender med at skulle se ud på lørdag, men jeg kan jo nå at ombestemme mig endnu. Jeg kan afsløre så meget, at den primært er inspireret af Debbie Brown bogen (derfor de gule post-its) og af de ting, som jeg købte på udsalg hos Specialkøb-manden.
 
 

 
 
Efter at have kigget i disse bøger har jeg bare fået endnu mere lyst til at skulle eje nogle flere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar