tirsdag den 10. juli 2012

En lille gul elefant

I dag, hvor jeg som nævnt i mit sidste indlæg, ikke skulle lave noget, hev jeg alle mine fondant ting frem. Jeg ville afprøve Embroidery-teknikken, men fik også lige lyst til at prøve at lave en elefant.
Jeg fandt en how to på Youtube på denne side:

Her er så mit resultat:




Jeg er ret tilfreds med resultatet, men jeg har ikke kræset for deltajerne, da jeg tænkte, at man aldrig nogensinde kommer til at få brug for en skrigende gul elefant. Derudover har min søde far gjort mig opmærksom på, at jeg har lavet en grisetryne i stedet for et hul i snablen - UPS! Det er rettet på elefanten, men ikke på billederne.
Jeg gemmer ofte mine rester af fondant, hvis jeg får lyst til at lave en tester en dag, så det brugte jeg en stor klump gul fondant på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar